星期日, 4月 23, 2006

F4演唱會第三場(3月24日)

今日一早就起身,重慘過返工,食完早餐後,跟住買左一大堆報紙雜誌上左Daisy公司借佢o地個conference room比我繼續撲飛(亞四,唔好意思呀,唔記得問左妳先,因為o個幾日我已經傻傻o地,sorry呀~~),其實我好唔舒服,又暈又凍又眼訓,到下晝頂唔順坐左o係地下瞌左半個鐘,跟住就趕去紅館,都幾期待今晚,因為係4晚中坐得最前(紅區I行)。

今晚覺得氣氛熱烈好多,同埋好多日本人,而且我o地幾個戰友可以坐埋一齊(其他幾場都要分開坐),同埋企o係我o地個邊o既食蕉好好人,比我o地走去前面有唔鬧我o地,開場見到Jerry一開始已經暗笑,都知佢心情應該好好,點知今晚Jerry少左o係紅區出現,好彩佢都肯行過o黎我o地前面,所以今晚都可以同佢握到手,好開心呀~~,估唔到o既係Ken o係我前面行過時,我企o係第二行o既位置,諗住握到就握,握唔到就算,Ken明明已經行過左我前面,唔知點解突然行番轉頭伸長隻手同我握手(我冇叫佢o架,我仲戴住頂Jerry帽添呀~~),加番佢少少分先!!!

到最後佢o地完場時個台降落緊時見到Jerry突然抱起仔仔,嚇到仔仔死,Jerry好似唔夠力就o黎跣手時,Ken走埋去想幫手,仔仔落返地後用手打左Jerry一下,好鬼攪笑,好得意呀~~

今晚我覺得好正呀~~~~~

沒有留言: