星期六, 6月 07, 2008

SASA ..... 好唔捨得妳,天堂見 ~~



經過呢兩過幾星期o既醫治,SASA 因腸胃炎而引至多種病況出現,見到佢食唔到o野又係咁嘔,真係好心痛,出入左醫院兩次,尋晚仲要輸血,醫生已經話唔樂觀,今朝8點收到電話話佢已經走左,無諗過今朝o係黑色暴雨o既天氣,等唔到我o地自己先走,好心痛好唔捨得好傷心,但係又唔可以因黑雨o既關係即刻過去....

SASA, 多謝妳o係呢10年裡面陪我經歷左咁多事,我會永遠記住妳,天堂見 ~~~

6 則留言:

Gloria 說...

狗都係屋企既一份子,只能講句"節哀"。

vanannie 說...

有心~~

反而我想提妳媽咪考慮o下呢邊個醫生~~

Gloria 說...

我放低左卡片比佢,雖然佢嫌遠。

Wheati 說...

節衰
你自己都要保重身體
太傷心都會影響健康架

Christina 說...

十年朋友/家人走o左當然傷心,不過佢有病受苦離開,倒不如你當佢去o左一處樂土享受退休生活罷喇。你咁錫佢,佢永遠會o係你身邊陪住你o架。

vanannie 說...

奶奶,多謝妳先,我心情已經好好多喇,反而有o的擔心我隻芝娃娃,佢好悶悶不樂咁,好彩仲係好為食咋~~~