星期六, 7月 05, 2008

點解咁黑仔.....MoMo, 好掛住你呀 ~~~




呢隻咁 Cute o既魔天使仔叫MoMo, 係我陪Irene買佢返屋企,因為佢未養過狗仔,最後經我幫佢搵到新主人,係我 ex 個老板個妹妹Aster, 佢亦都係未養過狗,但係佢好比心機咁養,每日都帶佢返車房開工(當然o係寫字樓啦),每一個員工,客人,鄰居都好錫佢,除左比較好動之外,佢其實都好聽話,出街到唔使用狗帶;後來佢少左返公司,因為Aster o既爸媽都好錫佢,成日叫佢唔好帶返工,而佢o地就每日都會帶佢落街散步。

自從SaSa走左之後,我多左落去車房探佢,上星期六先剛剛同佢影左呢張相,比佢錫左我幾啖,幾開心呀,點知星期三晚收到我 ex o既電話,話MoMo比車撞死左....

唔係呀?

原來佢爸媽帶佢落街散步,佢媽叫佢爸先行,佢會跟住o黎,而MoMo就行行o下突然想行番轉頭搵佢媽,就係咁比車撞死,最激氣o既係佢爸驚老婆同個女會好傷心,就咁將佢條屍放左o係垃圾桶旁邊, 好彩後尾有朋友陪Aster搵得番佢咋,我 ex 叫佢第二日帶佢去診所,佢o地會幫佢處理。

本來平復左o既心情,又開始亂,好心痛呀,MoMo 只係一歲幾咋,點解咁快就無左,我見到佢咁少都好難過,我 ex 就好唔掂喇,由 SaSa 有病到依家,佢已經瘦左十幾磅,而且失眠情況比我嚴重好多,今次 MoMo 咁突然咁死左,佢都同我講佢好辛苦~~

唯一可以安慰佢 (亦都係安慰自己) o既係.... 佢唔使受 SaSa 病重o既過程,可能都算係一個福份~~


MoMo, 希望你同 SaSa o係天堂可以過得開開心心啦 ~~

4 則留言:

Gloria 說...

如果再有機會養狗,真係奉勸Astor唔好唔落狗帶呀。

vanannie 說...

我都諗住過一排先同佢講,依家實在講唔出口住呀~~

Gloria 說...

不過都唔知佢敢唔敢再養番狗。但,我覺得再養既話,與其去寵物店買,點解唔去愛護動物協會領養?

vanannie 說...

我都有諗過咁同佢講o架,不過依家未係時候囉~~