星期五, 8月 22, 2008

做左8號風球o既傻婆

尋晚11點幾睇新聞話今日要徬晚先掛8號,即係今朝要返工,好失落咁訓覺,到6點半時聽到樓下清潔亞嬸好大聲咁話掛8號喇,等我即刻開電視睇,見到仲係3號風球,咁我咪諗住瞌多半個鐘先起身,再開電視,仍然係3號風球,咁我咪立即梳洗完落樓,一落到樓下已經好大風,新遮都吹爛左,行到巴士站,點解無人等巴士o既?? 立即打比我媽叫佢開電視,佢話係喎,依家真係8號風球喎~~

XYZ XYZ XXXX.....
頭又未乾,返屋企又無得訓,打比蚊蚊,好彩佢都起左身,肯同我食早餐,咁我就即刻搭小巴去柴灣,沿途都好多人好似我咁唔知掛左8號風球,搭左車返工,好無奈咁搭返車返屋企,個個都好似我咁媽媽叉叉~~

真係比個天文台玩死,不過都多謝佢等我同蚊蚊晨咁早咁食早餐再加shopping喇~~~





沒有留言: