星期二, 2月 14, 2006

原來深圳都有平靚正海鮮食o架

星期五晚同Julie Hui, Julie's Mamy, Carmen又係上去做推油按摩, 先按腳底,再食免費宵夜buffet,平時只係有粥粉麵飯菜,今次居然重有炒蜆,同紫心蕃薯,跟住按到四點幾先訓,星期六起身食完早餐之後,陪Julie & Carmen 去駁髮,因為之前幾次試左唔同舖頭都攪到唔開心收場,所以今次我企足個幾鐘全程監察,難得今次係開開心心咁走,跟住去左新書城行,行左冇耐就要會合埋Julie's daddy, mammy 同埋兒甥仔去樂園街食飯,原來o個條街好鬼旺o架,Julie's daddy帶我o地去o個間叫"華盛",係成條街最多人o個間舖頭,除左相連兩個大舖位之外,連入面一個大停車場都開滿晒臺,舖頭出面放滿魚缸,好多海鮮,但係我冇辦法睇清楚,因為企去魚缸前面超過4重人,企到出馬路,我o地叫左白灼蝦,椒鹽賴尿蝦,炒聖子,原隻焗蠔,鐵板大魚頭,炒大腸,炒西洋菜,炒唐"O"菜,同埋黑胡椒豬肚湯,埋單先$220-,即係每人三十幾,又平又新鮮又好味,諗起都想再去呀~~

2 則留言:

阿二 說...

条街应该叫乐园路,系有好多正铺头食饭的,
其实最好食果间系叫宝发,
不过可惜我地廖太聚会吾可以去到甘远,
真系好底食,人多就最好,可以叫好多野食,
又便宜,平时我同条仔两个都起码叫四个送,
不过又食吾晒,好无隐。。。

vanannie 說...

係呀,真係平到冇人信呀~~