星期六, 2月 18, 2006

黑仔成咁,會唔會反彈o架???

今朝由返工黑到返屋企,首先因為Jerry o既關係,想清左o的假同Julie Hui 走一轉台北,尋晚諗左成晚,check o西機票價錢,請兩日半假就可以成行,但係其中一日撞左同事Sandy o既假期(我放假時,Sandy或Margaret其中一個要幫頂住reception),同我亞head Maria試o下申請,點知我一講完佢諗都唔諗就band左我,佢話Sandy要同個女睇醫生,我又冇話過要同Sandy調假,我繼續低聲下氣問佢可唔可以問o下Manager Phillip,佢話妳鍾意咪等佢返o黎問o下囉,不過佢一定唔批囉,我忍~忍~忍~~,等到我問Phillip, 佢就答我話唔得,佢驚有乜事要佢負責喎,我好鬼嬲,點解唔幫我諗o下有冇其他同事可以幫手,點解月頭o個時將我同Sandy一齊調左去匯款部幫手,得Margaret一個坐o係reception都可以,而家又唔比我放呀?

今晚約左亞四去睇eason,放工飛奔返小西灣食左個tea當晚飯,跟住去睇埋鐵打,立即走去搭巴士去紅館,上車時都有講左一個電話,跟住睇書,落車時諗住打比亞四話比佢聽我到左,點知唔見左手提,我已經立即衝番上車搵,但係已經連影都唔見,我即刻跑去火車總站打電話比自己,當然冇人聽啦,唯有cut左條電話線先,叫左亞四自己入場,我去左出番slim card先, 諗住睇o下邊間舖頭o的電話平o的,結果兜兜轉轉,由尖沙咀搵到旺角,最後都係去返one2free先出到,咁就唔見左二千幾蚊,又睇唔到concert,當時已經10點半,我覺得自己不宜再留o係條街,都係返屋企先,費時一陣唔知重有乜事會發生~~

亞四,妳又唔肯收我錢,我又陪唔到妳睇,唔好意思呀~~~

4 則留言:

Gloria 說...

算啦,你都黑成咁,點敢收你$呀。

下次唔好再咁大意啦。

Christina 說...

做乜咁大意呀?下次記得放好電話入袋喇。香港地,係無乜"路不拾遺"呢樣o野o架!!

Connie 說...

Don't worry. When things cannot get any worse, it will probably get better. 黑到咁, could not be worse la. Try to think positively. At least you got a new mobile phone:-)

阿二 說...

绝处逢生应该有既,
当系破财挡灾啦。。。