星期日, 12月 02, 2007

仔仔簽名會(01-12-2007)




因為我o既原因,令到我公司o既同事兼死黨Natalie中左仔仔毒,講明叫我有仔仔o既香港function帶埋佢出o黎,既然今次仔仔o係香港o既簽名會,點可以唔同佢o黎呀,連Daisy都同我o地一齊去,但係無諗過竟然由籃田掃到去觀塘都買唔到碟,仲諗住可以平o的,結果都係要去番apm先買到;好彩朋友幫忙,我o地唔駛排隊入左去VIP區,仲要坐埋第一行,所以睇得好清楚,仔仔做完媒體訪問,就出o黎唱左3隻歌,跟住就開始簽名會,由於我o地係VIP, 可以比排隊o既fans早o的上台簽名,就係因為咁,我o地先可以叫到仔仔寫埋我o地個名上去 (奶奶,我交到功課喇~~~)仔仔真係nice左好多,慢慢簽名,肯同我o地傾幾句,仲要主動同每個人握手,不過Daisy唔知道可以握手就落左台,有o的可惜,跟住我o地走左上Food Court, 搵到張近住欄邊o既枱坐,可以好清楚咁望到仔仔,又可以睇到大電視,所以我o地睇到完場先走,今次真係好舒服,見到個個fans都可以同佢講o野同握手,又唔駛比o的食焦拉走,真係唔錯,不過今時今日,無諗過咁少fans,仲少過vanness上次個簽名會,睇o黎......大S真係累人不淺~~~



我不是F4 / 愛妳恨妳




MISSING YOU

6 則留言:

Christina 說...

嘩嘩...阿仔仲係阿仔,仍然咁可愛又搞笑!唱歌確實進步o左,証明有做功課,乖!! 不過而家先同o的fans接近,有些遲o左o的囉。
阿七,video甚正,唔該晒喇,錫錫...

vanannie 說...

奶奶,唔好咁客氣啦,我得閒o的會燒碟比妳o架喇,因為upload o係youtube 始終無咁清楚o架~~

講真,仔仔真係正左好多~~~

Christina 說...

真係麻煩晒!!我等你.......

Gloria 說...

乜唔係阿丁去既屯門廣場咩?變左apm?

Gloria 說...
此留言已被作者移除。
vanannie 說...

apm 係星期六(12月1日)
屯門 係星期三(12月5日)