星期五, 12月 07, 2007

RITZ CARLTON (06-12-2007)

今日o係公司個pantry到已經望到麗嘉個泳池o係度set緊o野,諗住八o下打比 fiona,點知佢話係公司尊登開呢個cocktail請o的酒店o既客人o黎,仲叫埋我帶1個朋友o黎,本來諗住去剪頭髮,點知搵唔到個師父,咁我就捉埋Natalie陪我去,因為個cocktail要7點先開始,還掂未夠鐘,我同Natalie 走左去H&M 行o下,點知比我見到阮經天企左o係門口,開頭我仲認錯左佢係彭宇晏,好彩無走埋去叫佢,諗住叫佢影番張相,點知轉o下頭佢走左添,激死~~~

後尾走番過麗嘉,fiona接我o地入去,嘩~~ o的人著到咁grand,我o地就著到好似靚妹仔咁,唔理咁多,fiona帶我o地去攞o野食,無諗過cocktail入面會有鵝肝,生蠔,燒牛肉,龍蝦, 甜品, .... o個個煎鵝肝,真係好味到唔識講,而且仲要好大塊,外面煎到少少燶, 但係一入口就溶,o的感覺實在唔知點講好,忍唔住都食左3舊,仲有其他o野,我驚我聽日會爆血管呀~~~

2 則留言:

Gloria 說...

哇,三舊鵝肝,你唔漏咩?

vanannie 說...

之後先覺漏呀~~~~