星期日, 1月 01, 2006

比我亞HEAD玩死~~

呢幾日臨近搬寫字樓,大部分同事都要開OT, 星期四朝早我亞HEAD通知我呢兩日都要OT幫手碎紙, 除左我,重有叫一個temp同埋另外一個女同事幫手,點知都放工o個時得一疊紙(約200張)要碎,我唔明點解要3個人做,後尾就叫我o地6點半就可以走;到星期五,由於呢日係UFJ o既最後一日,所以落左閘之後要pack好自己個位o的o野,真係好多o野做,到放工時又叫我幫手碎紙,但係個temp係最後一日,所以唔比佢幫手,咁我咪自己一個做囉,點知佢o地居然推左3棟我似我個人咁高o既紙叫我碎左佢,而o個部碎紙機每次只可以碎兩張紙,我就係咁樣企o係到碎紙喇,結果到9點幾時我亞Head就叫我唔好做,可以走喇,但係只係碎左一棟紙,咁我就問佢星期六駛唔駛再OT,佢話唔駛,咁我咪好放心咁返屋企;到今朝8點幾時竟然收到幾個同事打電話比我叫我返工,我心諗唔係卦~~,但係我到立即梳洗,等緊巴士時發現原來我亞Head打過電話比我,咁我咪覆佢,話佢聽我等緊巴士返o黎,佢問番我自己pack左幾多o野,我話一箱,跟住佢話原本想叫我返去unpack,不過妳得一箱o野,等我幫妳攪掂箱o野啦,妳唔駛返喇,我問佢唔係要返o黎碎紙o羊,佢話唔係喎,好彩我未上巴士,就係咁,我只好去食個早餐返屋企再訓過啦~~~~~~~~~~~~~~~~~

2 則留言:

阿二 說...

你間公司人都好..吾掂喔...
完全吾溝通既,下次呢就醒目些,
有人叫你做野,你就溫柔些講句叫巨問準你老頂先,以來吾史好似公司阿四甘係人都點到你,二來你老頂都叫有返些面子阿,起碼你尊重巨先拉...但係你一定要同你老頂講左呢個想法先,話巨知其實你就好樂意幫人,不過就怕個個都叫,吾知幫得便個先,所以最好就問阿姐先....

阿二 說...

補充:

不過睇來,你老頂都係ya ya wu甘,
吾得羅....份人