星期日, 12月 25, 2005

Hello Kitty & King Kong

















星期三約左Julie Hui去葵芳新都會諗住睇"如果.愛",結果臨時轉呔睇"King Kong" ,買完飛之後去左食o野先,跟住行左一陣,見到一間糖果店好多得意o野賣,結果比我發現到丁丁上次show出o黎o個個迷你袋仔,忍唔住買左,原來真係迷你得咁緊要,再比我見到有個小飾物係有黑白波點,我點可以唔買呀,真係好鬼得意呀!

之後去睇戲,成3粒幾鐘,都幾好睇,但係我覺得好似睇緊King Kong + 侏羅紀公園+ 恐怖探險片 + 千與千尋,夠o西多完化,睇完就明白o架喇~~~~

P.S. 個女主角好似妮歌潔曼,幾靚女~~

2 則留言:

Gloria 說...

的確係無乜冷場,但最好睇都係最尾o個個鐘。

阿二 說...

3 hrs....
真系几长时间,我都系留番睇DVD算了,
条腰实在顶吾顺拉