星期四, 10月 19, 2006

黃貫中演唱會~~~超悶


















今晚我朋友又比左兩張亞Paul o既演唱會飛比我,不過冇上次咁正坐第一行,今次坐第17行,開3面臺,當然係坐唔滿啦,不過o黎睇演唱會o既大部份都係o的好rock打扮o既人,我都諗住可以乘機大叫o下發洩o下情緒,一開場見到下面o的觀眾已經擁o西去臺前,咁開場又幾特別o既,每個樂手著住西裝行出o黎扮打卡收工,而今晚o既鼓手係恭碩良,最後出場o既亞Paul戴住眼鏡出o黎,駛唔駛咁斯文呀? 唱左幾隻慢歌,死啦,都未聽過o既,跟住就播左一段由軟硬扮rock友o既片段,係成晚我最覺得好睇o既一part,跟住亞Paul換衫出o黎再唱左幾隻快少少o既歌,同埋兩首國語歌,又係未聽過o既,跟住o既嘉賓係Solar,唱左"海嘯"同埋一隻英文歌,係我今晚第一次聽到一隻我識o既歌,跟住佢再出場唱左幾隻o的音樂好夠rock o既歌,但係我都係未聽過,反而o係度見到o個o的rock友打扮o既觀眾睇到係又un,唔係又un,覺得好好笑,跟住聽到亞Paul話呢隻係最後一隻歌,唔係卦,一隻Beyond o既歌都唔唱,跟住就梗係等encore啦,我已經頂唔順同我朋友一齊走~~

從來未試過睇成晚演唱會,一隻歌都唔識,仲要未睇完演唱會就走,恕我唔識欣賞,好彩唔駛比錢睇咋,下次真係咪預我~~~~

沒有留言: