星期五, 10月 20, 2006

靚靚小花束~~~


下晝走左去搵dayday同亞四,陪佢o地食完lunch之後上左佢公司,多謝佢o地收留左我,等到放工時我公司同事蚊蚊約我行街食飯,去到銅鑼灣見到佢時,佢話買左呢束咁cute o既小花束比我,叫我唔好咁唔開心呀!!!

我好開心同感動呀,諗唔到佢咁有心,呢段時間真係好多謝各方好友o既關心~~~~

3 則留言:

Connie 說...

Although I am not sure what exactly is happening to you, hope you will recover soon. 唔好唔開心 for too long. Take care + a za a za fighting (a Korean slang which means "ga yau")!

Gloria 說...

好多問題都要自己積極解決。唔開心其實最好反而係返工,有人distract你起碼8個鐘;唔駛胡思亂想。

阿二 說...

同意,對付忘記一切不快的方法,
唯有系: 工作
投入工作你會發現時間真的吾夠史,
根本起碼果8個鍾你根本吾會有機會想起...
堅強面對你先會好快GO THROUGH...
溫馨提示: 工作系你最大的資產!(記得拉)