星期一, 11月 14, 2005

老公生日兼結婚周年紀念

o係Wedding Expo做完o野打比老公問佢一齊食飯好唔好,點知佢話比我知佢已經食左,咁唯有應承媽咪陪佢去飲我弟婦個細佬o既結婚酒(o係合和擺),其實都係諗住夠近咋,當見到march-in o既時候,又諗番起我o係14年前都係主角,唔知點解我唔係而家係陪緊媽咪唔係陪緊佢,好彩見到我好耐冇見o既姪女,難得o既係可以同埋我媽咪一齊影相,我o地3代一齊影相,似唔似樣呀?




6 則留言:

阿二 說...

14年真系一个长日子。
你都好后生结婚哦,阿七。。。
对我来讲,14年的婚姻已经系一种奇迹!
要维持,我想一定:好难好难

Gloria 說...

哇,你同阿伯母真係幾餅印喎。

vanannie 說...

咁我個樣咪已經開始老囉???

Gloria 說...

哇阿丁,唔好嚇我地先得架。

仲有d關之琳,張曼玉呢d人版鼓勵o下我地既。

Christina 說...

你知唔知o個幾個人版要做幾多o野,食幾多補品,用幾多化粧品先至有咁o既樣俾人見呀!乾燥天氣o黎喇,快快買定o的cream 同lotion啦。

Christina 說...

annie,你同媽咪都好似喎。