星期四, 11月 17, 2005

智利皇帝蟹
















多謝亞四通知我,今日我同Jacqueline做完gym飯都唔食住就走去崇光搵蟹,我o地都揀左好耐,跟住一人羅一隻走去比錢,如果唔係已經好肚餓,我一定會立即飛番屋企解決佢,結果我o地兩個走左去"合發"茶餐廳食o野。

我叫左o野食之後就左去買亞旭本書,返轉頭見到Jacqueline同一個坐o係隔離臺o既男人講o野,跟住佢話呢個人係o係台灣人,問我o地銅鑼灣有邊度重有好o野食喎,跟住就name card 我o地,又問我o地羅聯絡方法,我以為Jacqueline 比左電話號碼佢,所以我咪寫比佢囉,點知Jacqueline只係比左e-mail比佢咋~~~

6 則留言:

阿二 說...

小心比人呃。。。
傻婆,点会吾识比电话号码人,
而加些人好蛊惑,咩都呃得餐价。。
你真系阿。。。
激少我日都吾得!!

Christina 說...

係囉,唔好以為遊客就隨便俾得o架,點知佢要個號碼做乜呀。而家真係太多蠱惑喇!

Christina 說...

我今晚都買o左喇!

Gloria 說...

咪係,旺你仲做左咁耐sales,一d放人之心都無。

阿二 說...

哎。。。
阿七根本就吾可以叫sales,
坦白讲啊,你好吾适合做呢行的,
好采而家你转左行,稳定既工先岩你,
努力啊///

vanannie 說...

多謝各位,我會加油O架喇~~~