星期五, 11月 25, 2005

大陸行

前晚突然想上大陸按摩,尋日返工試o下請假,點知又肯批,放工返屋企換衫等埋亞貴(我同老公個死黨)一齊上去,先去食超平打邊爐,o的菜同魚頭雲好鬼新鮮,再去按摩,成4點先訓,今朝11點幾起身食o野,跟住亞貴走先,我行完羅湖城,買左兩對boot,再去東門會合Julie同埋佢媽咪同佢o的朋友行街,high tea,再去打邊爐,相當充實,重搵到言生o的o野買添,但係點都冇諗過可以4日已經食左3餐打邊爐囉,妳o地暫時唔好大我喇,我短期內唔想再食喇~~~~~

1 則留言:

阿二 說...

果然比我古中,
无拉拉请假去按摩,你真系得既了!!
吾好再买上面的鞋了,着坏脚的啦,
讲极你都吾听,我都无气。。。
悭返啖口水算了!!
费鬼事理你。