星期二, 11月 22, 2005

我呢排同PLAYBOY無緣

我o係上星期同Jacqueline 行尖沙咀美麗華商場時,無意中發現一見好靚o既釘左Playboy頭公仔珠片衛衣,知道用DBS或聯迎card可以有7折,所以咪諗住問o下邊個有card先去買,點知當我搵到時,佢o地幫我查o西全部分店,竟然無o西貨,得番一件已經show到甩左成行珠片o既細碼,梗係唔會啦,咁諗住遲兩日先去崇光再搵;另外知道尖沙咀崇光今日會有超平Playboy飾物賣,一放工即刻過去搵,我未行到埋去個Playboy counter到,已經見到一大堆人,行到埋去想睇o下o的款,點知o的人成手羅住o的貨o係度商量點買好,o的sales又開唔切單,叫o個幾位姐姐可唔可以讓少少位比我行埋去睇o下,點知完全唔理我,等左3個字把鬼火唔等,因為約左廖太o地打邊爐,之後再去崇光再試o下搵唔搵到件衫,點知都係冇,連飾物個counter 都搵唔到,咁只好去買蟹囉 (我返到屋企已經忍唔住同我老公解決左隻蟹喇~~)















呢隻係我好彩買到o既一隻史迪仔電話繩,好得意呀~~~

4 則留言:

Christina 說...

哎o也,你早o的搵我嘛,我有DBS卡o架!

Gloria 說...

哇,d女擁到好似唔駛錢咁。

你打完邊爐咁飽都食得落隻蟹?!佩服佩服!

阿二 說...

之前又话好饱好饱甘,
讲大话既,原来系吾中意食某些野。。
呵。。。
成大只蟹又擦得洛哦。。。

vanannie 說...

奶奶,我會記住妳有呢張card o架喇 !!

文文,兩個人加兩隻狗,點會食唔o西呀~~~