星期六, 12月 03, 2005

今晚幾好運~~

今晚係UFJ o既Annual Dinner, o係大會堂美心食,一放工就比同事拉左去打麻雀,有幾十蚊贏,都幾開心,後尾開席時有成30圍,我係第一次同咁多日本人食飯,因為這是UFJ最後一次Annual Dinner,o的同事都好high,因為食第3道菜已經開始抽獎,獎品全部都係吉之島禮券,居然比我抽到$500-,不過聽同事講舊年冇咁多個獎,我o地Bills Dept舊年好似得2個同事抽到,而今晚我o地有10個同事抽到,不過最奇o既係我o地個Department有2個Annie, 2個Natalie, 全部都抽到,而且其中一個Natalie係抽到2獎,有成$2000-,我個manager好開心~~~

聽講o的日本人玩得好癲,佢o地話舊年有一個玩到連底褲都比同事除低左,所以我都好驚,好彩今晚有新公司o既老板o係度,所以冇咁癲,只係不停咁飲酒,見冇乜o野玩,我就走先喇~~~





呢個係我o地o既temp同事,連佢o地都有得玩抽獎,呢間公司真係對員工唔錯~~

2 則留言:

Gloria 說...

個temp好dee dee o下。學阿二話齋,去吉之島買蟹腳囉。

阿二 說...

好似我就公司一樣,其實就人人有份,
紙係大獎同細講的分別....人人開心嘛
500買蟹腳,夠你買兩個囉,哈..
請埋我食拉...
吾準小氣