星期一, 12月 12, 2005

OT + 病左~~~

因為公司將要完成合併程序同埋要趕及年尾搬過新公司,在加埋預防WTO期間o既突發事件,唔單止要返早半個鐘,連我呢個無關重要o既人都要開OT, 重要o係星期六都走唔甩要返全日,跟住重要比我亞head 的左去葵芳行街,跟住亞Li又話要請我食飯,結果食完飯再行到成11點幾先開始返屋企,諗住星期日休息番應該冇問題,但係尋晚開始喉嚨痛,今朝返到公司開始流鼻水,重要係不受控制o個隻,拍左幾次必理痛o既傷風感冒丸都冇用,仍然止唔到,好辛苦頂到放工飛返去屋企樓下睇醫生,佢除左開o的感冒藥比我之外,重有一隻藥膏係搽o係鼻頭兩側,可以止鼻水喎,咁神奇~~~~~~~??

7 則留言:

Gloria 說...

d咁神奇既藥,有無牌子架?叫做乜?

vanannie 說...

冇o架,佢用藥膏盒載住咋~~

阿二 說...

好恐怖下哦,
我个医生之前都话呢,呢累野:
搽的、滴鼻的都吾可以成日用的,。。
你个医生有吾同你讲系咩?
你有无问清楚价??
会有副作用,阿七,小心用,
吾好成日用啦,会无效,以后你流鼻水就惨了。

Connie 說...

Never heard of any cream that can stop runny nose.....really curious to know what that is??

Gloria 說...

唯一既可能:就係你o個陣病到懵左,聽錯醫生講既野。

vanannie 說...

我用左兩次咋,不過我冇聽錯喎,醫生同我講完,到羅藥o個時個姑娘再同我講多一次o架~~~

阿二 說...

你个医生有牌吗??
好吾稳阵哦。。。
我个医生就系甘叫我吾好用,
你果个就叫你用,奇怪