星期日, 12月 04, 2005

繼續好運~~


今晚同亞二及亞四去左澳門茶餐廳食飯,之後諗住去試o下銅鑼灣一期新開o個間Starbucks飲o野,因為冇位,所以就行左出去o的boutique,無意中比我發現上次我勁鍾意o個件PLAYBOY珠片衛衣,只係得番一件中碼,重唔駛用DBS o既card都有7折,即係買左佢,跟住飲完o野之後繼續同亞二行街,又比我買到隻手$170- o既正版HELLO KITTY手錶,連個錶盒都咁靚,今晚真係收穫豐富喇~~~~~~~~~

2 則留言:

Gloria 說...

你應該帶注黎影呀嘛

阿二 說...

其實隻表吾差的,不過得一個新的了,
另一各細diplay,我又吾係十分之中意,
所以都係吾買了...
本來阿器都無留意,我見到都吾信,
甘平...買個名都抵拉,係sanrio買的拉...