星期五, 10月 14, 2005

1310接機記

今晚約左亞四同Moly一齊入機場,食完飯會合埋Julie, Suki, Sam, Rene等等一齊等亞旭,由於現場唔見有"黑衣食蕉",好擔心佢會好似上次咁行A閘,因為Suki剛做完手術,唔可以跑,所以經商量後亞四同Moly行去B閘,我o地就o係近A閘o個邊個電視等,等等o下Suki收到電話話會o係B閘出o黎,所以我o地百幾人跑過去,點知去到又話會o係番A閘出,跟住二百幾人跑返過A閘,差o的冇命呀,由於好多粉絲,但係得o個6個普保安,跟本保護唔到亞旭,我有一個FILE想比佢,但係因為太多人,我比唔到佢,好彩Julie比到佢,中途我被逼左入去人堆,好近距離咁叫佢一聲"JERRY", 我見到佢望左我一眼,嘴角少少郁,我都好開心o架喇,跟住我跑去佢將會上o個o架車影低左個車牌號碼,再企o係車門側邊等佢上車,當佢到達時,轉身再同我o地揮手及byebye後先上車,好正呀,佢由閘口到上車差唔多行左15分鐘,亂到不得了,後來我走返去搵亞四,Moly同Suki都冇追過o黎,所以見唔到亞旭,我覺得好唔好意思呀,好彩Sam都影到o的dv比返佢o地睇,跟住我o地就返屋企喇~~

1 則留言:

Gloria 說...

傻啦,我地唔跑都係見太過混亂,唔關你事。