星期六, 10月 29, 2005

SMS

前晚12點幾手機o既"訊息提示"響起,原來係奶奶通知我尋晚食飯地點,咁我咪回返訊息比奶奶話我已經知道,再加左個手機入面o既動畫公仔比佢,點知奶奶收到之後覺得好得意,再send返訊息比我問我o係邊度搵到,就係咁send o黎 send 去,終於忍唔住send訊息比奶奶叫佢打電話比我,我o地一共send左8個訊息呀~~ (我手提o既"訊息提示"響聲係"叮噹",就係咁成晚"叮噹","叮噹","叮噹"喇~~)

3 則留言:

Gloria 說...

仲好徙錢添呀。好似每個信息$3?

Christina 說...

o下,係o羊?!我唔知幾多錢o架! sorry阿 七!我俾丫。

vanannie 說...

咪聽亞四講啦,好平咋~~~