星期四, 10月 06, 2005

亞拉斯加蟹腳 = 天婦羅

今晚我約左奶奶,老大,老二,老四,丁丁同埋dayday去新世紀食buffet,因為主要係食蟹o既關係,我6點9已經去到,見到人o地已經食緊亞拉斯加蟹腳,我就即刻出去"羅",但係唔見有,咪"羅"住o的凍花蟹,三文刺身,salad食住先,然後再問問個waitress o的蟹腳可以o係邊度"羅",佢話7點會出第二次,咁我咪7點再出去"羅"囉,不過只係見到加菲蟹蓋,唔理咁多,"羅"埋返位食埋先算,但係再"羅"多幾次都唔見有,咪再問個waitress囉,點知佢叫埋個captain過o黎,話只有o的天婦羅先有蟹腳喎,唔係呀~~~~,咁唯有"羅"o的亞拉斯加天婦羅蟹腳同埋o的軟殼蟹天婦羅食囉,跟住重係咁食凍花蟹,點可以蝕底o架,後尾飽到我連雪糕都食唔落呀~~~

後來奶奶重送左佢o係日本買比我o既蟹頭HELLO KITTY電話繩,好得意呀,多謝o西奶奶呀~~~~

沒有留言: