星期三, 10月 05, 2005

高師奶???



尋晚同亞四唱完K返到屋企已經好夜,訓落床已經四點,點知六點就比人嘈醒,"支力"到我傻,返到公司做完一輪o野o係度"發毆竇"之際,電話係咁震,我咪聽電話囉,

對方一開口就講"唔該哥斯拉呀" o下~~~~ 我幾時變左暴龍o架?原來佢搵高師奶,比佢激死呀!!

後尾同JULIE講開電話,佢話妳唔係叫廖七太o羊?o個個人冇講錯喎 ! !

廖七太 = 暴龍嫂 = 哥斯拉 ~~~~

o我~~~ 明白o西 !!!!

3 則留言:

Gloria 說...

咁究竟條友係唔係白撞?!

vanannie 說...

佢打錯電話呀!!

阿二 說...

我都系第一次听到呢个称呼,
都几好听哦,吾错阿。。
我中意哦,哈。。。