星期一, 10月 17, 2005

超級黑仔日

星期五o個日唔知係唔係食左"臭臭",一返工黑到去機場~~~話說o個日教我做o野個E同事放假,幫我頂更個A同事比老細點左佢去做第二樣o野,成日得我一個坐o係reception,點知鬼死咁忙,有個客o既人事部經理(平時係一個OA o黎送件o架,好鬼熟o架喇,o個日佢剛剛放假呀)o黎o個時我唔記得通知入面o的同事有冇文件比o個間公司,o個個人走左我先記得,我已經立即打電話入去比另一個教我做o野o既S同事自首兼問應該點做,佢話CALL番個客叫佢o地返轉頭"羅",好彩個客10分鐘之後就返轉頭"羅"文件,之後我再去我個亞head同佢報定案先,所以都冇事,點知後尾S同事又走o黎問我另外一間公司個OAo黎o個時有冇通知佢o地比文件o個間公司,我記得有通知佢o地,佢話o的同事話冇,跟住佢重續個同事問一次"妳o地有冇聽個Annie通知呀",當然個個都話冇,佢未問o西我已經同S同事講"算啦,當我記錯啦,就當我冇通知啦~~",點知佢重要繼續問,我好嬲囉,我明明有打電話通知佢o地,連A同事都聽到我叫,咁妳o地話冇聽過我電話我都冇法o架,我都認左佢算o架啦,重想點?點解重要問人,好似想攪大件事兼以為我卸膊咁,後來我亞head叫我下次小心o的,不過佢都話好難怪我做錯,因為今日咁忙都冇人可以幫到我,叫我算啦,我唯有頂住到氣放工囉~~

跟住趕入機場,食o的o野等Julie 到左之後寫埋封信,點知我個袋o既拉鍊扣都整爛左,我個新o既melody小包包都跌鬼埋,我見自己咁黑,都係唔好寫信喇,叫Julie自己一個比就算啦,後尾知道連烈火戰車都跟錯左亞旭o架車,咁即係估唔到亞旭會o係南閘定係北閘出現,我o地唯有o係中間位等佢,結果佢係o係南閘出現,因為好少粉絲o係南閘等佢,結果我跑到o個時佢已經入左閘,好彩Julie醒目搭左個台灣遊客幫我o地比左封信比亞旭,如果唔係實激死,我只係睇到佢o的頭髮咋,不過今晚發現兩張相都見到佢接機同送機都有"羅"住我o地送比佢o既file,都有o的安慰,希望下星期唔好再咁黑啦~~~~~

2 則留言:

阿二 說...

都未算好黑啧。。。
系公司做野好多时就系甘比人玩、比人线,
个个都会欺负recept.,一个不成名的惯例,
觉得人地职位低麻,
呢个世界好现实的,安尼;
吾使吾开心的,小事,
坦然些面对拉。。。

vanannie 說...

我笑住口面對o架喇~~