星期四, 10月 27, 2005

好唔開心~~

早兩日收到一個電話,係我做保險時第一次做ROAD SHOW識o既客人,亦都係第一個我完全唔識o既人同我買保險o既客,一個做廚師o既肥仔,佢供左年幾已經斷左保,不過大家都由唔識變左做好朋友,耐唔耐都會出o黎食o下飯,飲o下o野,有時佢老版叫佢煲左o的好o野,佢都會"羅"比我飲,今年佢轉左工後少左聯絡,所以我一時都認唔到佢把聲,聽落都覺得有o的唔對路,點知佢話比我聽佢中左風,已經有半年,而且唔記得我電話,剛剛先記起就打電話比我,佢而家重住o係醫院,咁我咪約左今晚去探佢囉。

我做左咁耐保險,都唔知有間黃大仙醫院,比明愛更殘,當我上到去見到佢o既時間,我完全唔認得佢,佢話比我聽中風o個日佢放工返屋企沖完涼坐低o個時突然覺得頭暈,跟住就成個跌左落地,好彩佢個手提o係佢身邊,立即call佢屋企人報警,跟住就昏迷左,到佢醒番時已經個半月後,醫生話佢救佢o個時已經冇左呼吸,要o係喉嚨開窿幫助呼吸,左邊身癱瘓,完全冇知覺,右邊頭蓋骨切走左做手術,暫時寄存o係廣華,所以佢右邊頭凹左入去,而佢瘦左70幾磅,醫生同佢講最少要兩年先可以有機會有番知覺,不過醫院要佢下星期出院,或者轉去老人院住,佢媽咪都o係最近中左風,為左唔想佢擔心,佢屋企人一路呃佢媽咪話佢返左上大陸做工,我都唔知佢點樣可以繼續呃多兩年,我見到佢咁樣,都唔知講乜好,佢得o個30歲,又完全冇買保險,我驚再留耐o的我會喊,所以我話好"支力"先,佢轉左院就call我,到時再去探佢。

其實呢排自己都好唔開心,探完佢之後就覺得"今日唔知聽日事",都係唔好諗咁多,最緊要身體健康~~~~

3 則留言:

Gloria 說...

我阿爺都係中風,左半身不遂。雖然屋企有早晚兩班護士照顧佢,但佢都臥床數年先係肺癌去。

我之前都同我老豆話,人年紀大,唔係中A就係B。咁多瓣最唔好就係中風。自己辛苦得黎家人又好大負擔。唔係個個人有經濟能力請人照顧架嘛...

Christina 說...

大家都係時候注意o下自己健康喇,因為好多病已趨年輕化,有起事o黎真係會累人o架。

阿二 說...

好得人惊阿,阿七,
觉得晕就半身不遂,
点预防啊。。