星期二, 10月 11, 2005

深圳兩日行

星期六下晝約左Julie, Julie媽咪,Julie好友Carmen一行四人上深圳,搭地鐵去老街站(即係東門),由於冇食過o野,到步後立即搵左間茶餐廳食o野,叫左兩碟炸兩,三個粥(用瓦煲載住),一碟菜,一碟淨腸粉,一碟油菜,一個榨菜肉絲湯,四個人都係五十幾蚊,已經飽o下,跟住陪Julie媽咪去批發時裝o既地方入貨,再搭的士去一個叫新書城o既地方睇書,好大o架,有成五層樓係賣書,好多人都o係度打書釘,好鬼有誠品feel o架,而且重有免費寄存行李服務,好方便,跟住大家各自搵書,我搵到候佩岑大陸版寫真,有亞旭o個部分係同本書一樣size,而且係光面,但係都要成三十蚊本,我差o的忍唔住手買,後尾只係買左幾本學日文o既書同字典,重有一本有好多靚靚芝娃娃相o既書,總數都係六十幾蚊,行到九點幾,Julie帶我o地去佢屋企人成日去o既地方打邊爐,九點後每位18蚊人民幣,湯底20蚊人民幣,菜蜜任飲,我o地叫左肥牛,魚餃,鮮雞件,豬肝,魚片,魚蛋,炸腐竹,油麥菜,菠菜,西生菜,唐生菜,蓮藕片,南瓜片,粉絲,芋絲,大豆牙,豆腐,o的材料勁新鮮,因為總數過左五十蚊,再送多一個小菜,我o地揀左一個椒絲肉片,o的椒絲多到差o的見唔到o的肉絲,又惹味,再送埋生果,飽到差o的嘔,埋單101人民幣,跟住先行過對面佳寧娜"瘩"骨,成四點幾先訓。到星期日朝十一點幾起身,Julie拉左我o地去國貿站o既鼎泰豐食o野,環境都幾靚,我o地都有叫小籠包,醉雞,擔擔麵,陽春麵,窩貼,菜肉餃,炸雞飯,味道都唔錯,當然冇台灣咁正啦,不過都係食左百二蚊到,算抵食o架喇,跟住再行過去東門(原來咁近o既,下次唔駛再搭一個站地鐵喇),我去左mc cafe坐低等佢o地三個再去入貨,睇左一陣間書就跟佢o地經皇崗返香港,好鬼"支力"呀~~~~

2 則留言:

Gloria 說...

哇,阿姐,你寫飲食男女呀?駛唔駛每樣都寫出黎呀?

vanannie 說...

我想話比妳o地知有幾抵呀嗎~~~~