星期一, 5月 07, 2007

挺豪之旅(19-04-2007)--(1)

去到中正機場,等行李都等左半個鐘,出到閘搵到亞茵時佢同我o地講當知道香港o的機delay, 所有巴士賣飛o的人就收工,所以我o地已經無巴士搭,好彩撞到另外一個粉絲,再加一個傻傻o地o既澳門女人,五個人搵到o架白牌車,同司機講價到1000台幣送我o地到飯店門口,除左個澳門女人不停口問我o地佢個手提係唔係壞左之外,我o地都可以平平安安咁到達金帥~~~

好彩又係小陳當通宵班,咁耐冇見佢都仲認得我同Julie,我o地3個人一齊上房都無問過我o地半句;上到房已經4點幾,間房仲大個上兩次,多左一張梳化床同埋一張大班椅加墊腳凳,仲有個小露臺~~~,攪掂o西o的o野上床已經天光,點都要瞌一陣。

差唔多9點我o地已經要起身落街,因為另外一個新朋友亞Gee搭早機過o黎,我o地搵左一間樓上餐廳坐低叫左o野食之後,我o地3個人輪流落街去兌換台幣,出電話card,接亞Gee,o的waiter用o的好奇怪o既眼光望住我o地,可能佢o地諗緊我o地係唔係想食霸王餐~~~

跟住我o地就搭的士去六福皇宮會合其他粉絲,好耐都未見過o既8個聯軍粉絲,大家都好興奮咁準備入場參加 VANNESS o既 "V.DUBB 記者會" ,原來個場又係 JERRY 開 "第一次"記者會時同一個 function room , 連o的 setting 都一樣,不過上次粉絲有位坐,我o地就要企囉,諗都諗到我實比人遮住睇唔到啦; VANNESS 一出場就表演左 "NEVER LET YOU GO" ,跟住播左佢o的親友o既祝賀片段,入面有仔仔,其他明星同埋佢屋企人,Julie睇到佢眼濕濕,而上次JERRY o既嘉賓係VANNESS同仔仔,我諗住今次會唔會係JERRY, 點知係王力宏,佢送左一支釀左水鑽 "V.DUBB" 字樣o既槍比 VANNESS !!
見唔到JERRY, 有o的失望添~~~

沒有留言: