星期日, 5月 13, 2007

挺豪之旅(21-04-2007)--(1)

10點幾已經比人叫醒落去,唔知幾點會派號碼,立即起身落去,嘩~~~ 估唔到有咁多人排隊呀,不過又曬又熱,Gee同亞茵排住先,見到有日本人兩母女同時中暑,又見到有韓國人買冰降溫,咁o既情況,我同Julie走去買o的o野飲同埋買定冰,都有些少幫助,等到差唔多2點幾,又係Daniel做MC,終於等到Vanness出場,當然先表演主打歌 "Never Let You Go" ,尋日o係記者會睇得唔清楚,今日企咁前,終於睇到喇,跳得好型呀,估唔到嘉賓係蕭亞軒,點解又唔係 Jerry o架~~ 仲要玩搽防曬油...... 等到做完o西訪問,終於可以開始簽名喇,本來唔比寫名o架,我o地靜雞雞寫定post it,收埋o係我o地張大相後面,上到臺先show 比佢睇,佢都好快咁簽左我個名,好開心呀~~~



~~ 曬到暈,連個banner都咁sexy,唔怪得有人中暑 ~~




~~ 見到有咁多唔同國家o既粉絲,唔笑就奇 ~~
~~ 咁o既表情,係 enjoy 定係 無福銷受 呢~~~

由於買o西兩個版本o既碟,會送一張有Vanness個樣o既大頭貼coupon,但係只會o係活動時先會同時擺放,所以我o地即刻走過去睇睇,當我o地去到o個時見到好多人o係度排緊隊,搵o的經理問部機會留到幾點,因為我o地趕住落新竹簽名會,再返西門町驚趕唔切,佢o地話11點,聽見咁講,我o地好放心咁立即會合其他粉絲搭旅遊巴落新竹,o係巴士上面佢o地不停咁播住Vanness隻新碟,我o地都係第一次聽o西成隻碟o的歌咋~~~
~~~ 真係簽左我o地個名o架,最衰支筆無乜色啦 ~~~

沒有留言: