星期四, 5月 24, 2007

挺豪之旅(24-04-2007)

今日訓醒之後食o的o野我o地就搭捷運去華視,去到先知原來就係上次 Jerry 錄 "小燕有約" o個度,我o地只得10個粉絲,等齊人後工作人員帶我o地上到錄影廠門口等,不過由於太少粉絲,所以我o地只可以o係後面睇錄影,唔會有得坐囉;Julie利用少少時間完成左一個薄o的o既 file 時,就夠鐘入廠喇,個節目叫 "天才衝衝衝",係一個由藝人參加o既表演比賽節目,今次當然係跳舞比賽,因為 Vanness 同佢兩個 dancer 係評判,而主持係曾國城同徐乃麟,一出場梗係 Vanness 表演 "Never Let You Go" 啦,跟住就開始比賽,第一組係由2個男仔扮Vanness 同安七弦表演 "Scandal", 扮 Vanness o個個真係好似樣o架,而且跳得唔錯,到第二組係由一個女仔跳o的好sexy o既舞,佢著條大露背一字膊連身超短裙,o個兩個鹹濕主持睇到流o西口水,到第3個女仔好明顯扮李玟跳 "Hip Hop Tonight",佢跳得唔好,仲要扮同 Vanness 好有互動咁走去逗 Vanness 個下巴,跟住佢跳完之後 Vanness o地比完 comment,佢又叫主持比佢試多一次,今次又走埋 Vanness 度跳,Vanness 諗住比番o的互動佢,想起身跟佢跳,點知個女仔居然一手襟 Vanness 個頭等佢坐低,攪到 Vanness 鬼咁尷尬,到最後又話好想學 Vanness o既舞步,立即擺左一個好鬼引人o既pose 叫 Vanness 教佢,Vanness 梗係唔會自己落手啦,佢只係講左少少,再由其中一個dancer 做o的動作比佢睇就算喇;最後結果梗係o個兩個男仔贏啦,Julie 問我認唔認得o個兩個人,原來就係做花樣亞泉o個兩個成日掛住識女仔o既同學,其中爆炸頭o個個就拉直左o的頭髮,所以我唔認得佢囉;錄左1個鐘就錄完,o係 Vanness 行出o黎o個時我o地就遞個 file 比佢,佢當然即刻收啦,跟住佢就入左獨立化粧間,我o地亦都要離開,跟住我o地行左去對面o個間便利店離遠咁目送 Vanness 搭車走,亦都係今次旅程最後見佢o既一次~~

我o地搭返捷運去西門町,見到有一間甜品屋有我之前o係台灣電視節目有介紹過o既雪花冰,梗係要去試o下啦,我叫左個咖啡味,Julie叫左個綠茶味,入口好軟綿綿好香咖啡味,我試左少少綠茶味,都好好味o架,食完之後我o地o係西門町行左一陣,影左o的明星廣告相。






跟住返到飯店樓下o個間cafe,之前幾次o黎台灣都話要試,點知次次都冇機會,今次訂左兩個pizza套餐,好平咋,仲可以送埋上房,點知超超超好味呀,好多芝士呀,大大個pizza連埋咁大杯綠茶都係台幣85蚊咋,好滿足呀~~~~

沒有留言: