星期四, 5月 17, 2007

挺豪之旅(22-04-2007)

一早叫醒 Ah Li 起身趕去台大綜合體育館去抽 Jerry 見面會o既飛,我o地再訓多一陣都起身,出台北曬相,跟住搵左一間麵店食o野,叫左一個大碗o既凈餃子,點知有成16隻大餃子,點都冇可能食得o西,跟住就搭的士趕去會場,去到之後見到好多臨時攤檔賣4仔o既周邊商品,碟,mia 等等,勁多日本人,我o地換左飛之後,就走返去大頭貼o既攤位,諗住投訴佢o地,點知一開口佢就話可以依家影番,咁我o地立即整啦,都整左成20分鐘,差唔多開場先跑過去搵入口

~~~ 大頭貼機 ~~~
~~~ mia 攤檔 ~~~

經過正門o個時見到國忠,我o地好興奮咁跑埋去同佢打招呼,我o地問佢收唔收到舊年用速遞送比佢o既信,佢笑o西口咁話寄去凱渥o個封~~~~ 佢收到喇,即係佢記得我o地兩個啦,好開心呀;已經聽到入面o的尖叫聲,我o地立即衝入去,我o地o既位差唔多o係山頂,咁不如直接走上山頂位置,起碼舉相都唔會遮到其他人,真係好多人呀,開始時佢o地唱左一隻歌,跟住由陶子做主持,然後叫佢o地介紹左一o的台灣o既名勝,再抽o的粉絲出o黎同佢o地玩o的遊戲,跟住再唱走o西音o既 "流星雨",最後抽左4個幸運者,獎品係10月份o既來回機票加酒
店,跟住就完喇,都幾悶o下,

~~~ F4見面會 ~~~

跟住我o地搭的士去見面會o既場地,當然係先換飛,個位都幾前最後有差唔多成千人入左o黎,Ah Li 抽唔到 Jerry 見面會o既飛,所以佢都過o黎博到入埋o黎,當然係坐o係最後o既位置啦,到6點鐘到開始播放 Vanness o係日本演唱會o既片段,同埋新歌MV, 跟住MC 介紹Vanness 出場,傾左一陣之後再播放 製作 MV 花絮,最後 Vanness 突然宣佈會跟全場粉絲逐一上臺同佢 GIVE ME FIVE ,嘩~~~~ 完全冇諗過會有得同佢近距離接觸呀,我簡直開心到暈,因為知佢要趕飛機,所以好驚比唔到佢,完場前我走左去周生到比左個 file 搭佢幫我比 Vanness , 7點多就完場喇。


~~~ Vanness MV 首播會 ~~~

之後我o地會合番 Gee 同亞茵一齊去食都甩, Ah Li 就走左去 Jerry 見面會o既場地,諗住等佢出入,點知竟然因為有日本人 no show,比佢入到去喎,真係超好彩;我o地就去誠品行一陣等齊人先,跟住再去"上闔屋"食宵夜自助餐,o係入面撞到其他紛絲,我o地就博命食同博命笑,差唔多食到12點就搭的士返飯店。
返到去見唔到小陳,而係太子爺當更,佢同我o地講咁夜唔可以有夜訪,問Ah Li幾時走,我o地就話佢攞完o野就走,跟住好驚咁過左一晚,好彩佢冇上到o黎咋,其實 Ah Li 要趕早機,7點幾佢就會走喇,好彩好彩~~~

沒有留言: