星期四, 5月 10, 2007

挺豪之旅(19-04-2007)--(2)

記者會完左之後,我o地見時間尚早,不如就提早去三芝,我o地先搭捷運去到淡水,買左少少o野食就轉搭巴士去三芝,車程大概45分鐘,去到就問路人邊度有櫻花睇,點知o個個人用個好奇怪o既眼神望住我o地,跟住指比我o地睇點行條路,不過就同我o地講依家已經過o西開櫻花o既時間,但係都可以試o下行上去睇o下仲有冇得睇喎,咁我o地點都要行上去o架,行到一半見唔對路,唯有返轉頭,因為都差唔多天黑,去到巴士站見到有個男女共用兼有兩個入口o既公廁,但係咁急都要去,叫左Julie幫我o係門口睇水,當我o係另外一個門口行番出o黎搵Julie o既時候,居然比我見到櫻花,雖然只係得o個少少,但係都比上年多,我唔理咁多立即爬左上個圍欄上面影相,我可以幻想到開滿櫻花o個時有幾靚~~~


跟住我o地搭巴士返淡水,好耐冇o黎,所以行左一陣,食o下o野,影o下相,後o黎經過海邊時見到好多畫人像漫畫o既攤檔,其中一檔掛左好多幅畫明星o既畫,最吸引我o既係一幅Jerry同叉玲o既漫畫,好似樣同埋好得意,所以問o下價錢,要台幣250一幅,我忍唔住要試o下,個畫家一開始畫o個時竟然要計時,我第一次比人畫,所以好緊張,佢o地幾個係咁引我笑,結果只係用左8分鐘就完成,當我睇到時覺得"嘩,好似呀,我有咁cute就好喇~~",佢o地幾個都忍唔住要畫埋一份,我o地又o係度勁攪笑,結果圍觀o既人就越o黎越多,而且開始排隊等,我諗要收番個畫家o既宣傳費先得喇~~~



~~亞茵/Gee/Julie/我~~

因為順路o既關係,我o地梗係要去士林啦,行經其中一個攤檔賣一個好特別o既薯片,係原隻薯仔炸,仲有幾個唔同o既味粉加上去,好惹味兼好得意,最抵死o既係呢個攤檔個名叫"黃色巨塔",跟住再買左豪大大雞扒同其他o野食返去飯店開餐~~~~

沒有留言: