星期一, 5月 14, 2007

挺豪之旅(21-04-2007)--(2)

差唔多5點幾到新竹現場,已經有成百人o既度排緊隊,我o地梗係去方便左先啦,唔知幾點先可以再行開;我o地搵到個有利位置坐低,但係因天氣關係,o係西門町中暑o個個日本女仔又暈左,見到都戥佢辛苦呀~~~


終於都等到 Vanness 到達,當然一開始就表演多一次 "Never Let You Go" 啦,由於我o地o係西門町太多記者,而且個臺又太高,所以影唔到視頻,但係呢場個MC一早已經叫o的粉絲坐低,而表演開始時又冇企o西起身,我o地先成功影到咋,希望大家睇o西成個視頻啦,係我忍住唔叫先影到o架~~~



好快又開始簽名會喇,由於人太多o既關係,今次話明一定唔可以簽埋我o地個名,上到臺我o地都有嘗試,但係見到 Vanness 苦笑,咁都冇法,簽完落翻臺之後我o地企o係佢o架保母車附近o既位繼續睇,因為要比 file佢,所以好緊張咁睇位,我都係o係佢上車o個一步,佢見到個 file ,反手收左咋,好彩~~ 跟住即刻搭翻巴士返西門町,十點半我o地已經去到大頭貼o個間舖,點知問o個度o的職員,佢o地話已經搬走左部機喎,唔係卦,張coupon話明即日先可以用o架,我o地兩個想殺人,但係又真係唔關當夜班o個o的職員事,唯有第二朝先落o黎投訴!!!

我o地先返飯店放低o西o的o野先,再等埋Gee同亞茵一齊搵地方食o野,o個時已經成12點,後尾搵到間上樓餐廳試試,由於我o地唔係太餓,所以我o地四個人share左2個宵夜套餐,不過我o地笑多過食,後尾有4個男仔坐正o係我o地對面,好似相睇咁,而我o地又真係笑到癲,成間餐廳o既客都望住我o地,我o地頂唔順都係食完就走,返到飯店先再傾好過,我o地仲要等埋尋晚先決定訂機票o黎o既Ah Li 到,結果等到3點幾先到,佢一入到房就好激氣咁話o係機場唔見左台幣4千幾蚊,又打電話去巴士公司投訴,好彩佢香港個銀包冇唔見到,結果攪到5點幾,我叫Ah Li陪我落便利店買埋報紙先返上o黎訓,又成6點先訓到喇~~~

沒有留言: