星期五, 5月 11, 2007

挺豪之旅(20-04-2007)

一早收到電話通知我o地可以去到今日o係三立o既錄影,原本諗住等Pinky追吳尊到邊度,可以過去join佢,咁依家梗係揀去錄影啦,我o地食左少少o野之後就飛的士去到三立,因為我o地係好後期先報到名,而且人數比原本多,所以我o地要等其他人入o西去先,o係等o既時候,Vanness竟然o係我身邊經過行入錄影廠,我梗係立即叫聲佢啦,好開心呀,點知到我o地入去時竟然要坐o係錄影廠o既正面,即係背住主持同Vanness, 亦即係個錄影機會不停影住我o地,我仲以為戴左帽應該冇問題添,後來電視台職員問我o地邊個想玩遊戲o既舉手,我梗係第一時間舉手啦,結果我同亞茵被編排搶答遊戲,贏左o個個可以同Vanness影合照呀,亞茵話會讓我,到玩o個時我緊張到癲,主持問Vanness o既身高,但係我太緊張慢左襟鐘,亞茵先答,點知佢又係太緊張答左174,跟住比主持人笑,跟住比我補答,我居然答左183,比Vanness笑我答錯團體,嘩~~~ 我簡直瘀到爆啦,跟住再比亞茵補答,今次梗係冇答錯啦,我只可以好瘀咁同Vanness握手就返埋位坐,



~~同其他國家o既粉絲合照~~







~~勉強叫做同Vanness o既合照~~


成個錄影Vanness都玩得好開心,大概錄左個半鐘到就錄完,我o地諗住仲咁早,不如搵Pinky睇o下佢o係邊,點知就失去聯絡,我o地唯有先返飯店。

返到去等左一陣都係冇Pinky消息,咁我o地兵分兩路, Gee同亞茵行西門町,我o地就去新光華買日劇同埋去崇光買埋綠茶粉,返到西門町再會合番佢o地兩個去食貴族牛扒,佢o個到o的set 大概台幣300一set,除左main course, 湯,沙律,甜品,雪糕,飲品係任添o既,但係因為太肚餓,唔記得影番o的相出o黎添~~~


食完飯走去簽名會場地睇睇,點知已經要開始排隊,我o地返飯店放低o的o野,再出番去幫手排到3點先返去,差唔多天光先訓~~~

沒有留言: