星期六, 5月 19, 2007

挺豪之旅(23-04-2007)

原本諗住今日去苗栗市o既草莓園,點知一落街就落大雨,個天都算比臉喇,最後我o地放棄左,只係行o下街食o下o野咁,又比我o地發現到一間比光南大批發同美華泰更便宜o既舖頭,我o地梗係入去掃貨啦~~~


Gee同亞茵今晚就走喇,我o地攞埋相,file 同埋兩本日本演唱會寫真入機場接 Vanness 機,到左之後先去搵台灣觀光局o既宣傳單,梗係由F4做封面啦,我o地都攞左好多,跟住搵左一個電話亭做file,當我o地剛剛做完走去出閘位電視前面坐低, 就收到 Gee o既電話,佢話佢o地剛到港就收到消息話 Vanness o係廣州趕唔切搭飛機返o黎,唔係卦~~~~~~ 睇o下個 Arrival Board , 仲有2班 CX 機,點都要等埋佢o架,如果佢今晚趕唔到,咁我o地聽朝咪要再入過o黎???Julie o係到欣賞我o地做o個個 file,我就o係到傻更更望住個電視,突然見到有個靚仔行出o黎,原來係 Vanness, 我嚇到尖叫,跟住叫 Julie 快o的行,我已經跑左出去,Vanness行得好慢,我慢慢行過去叫佢,諗住遞個 file 比佢,周生用手勢拒絕,跟住講左一句話,我又聽唔清楚佢講乜,行多兩步之後我再遞多一次,周生再講多一次,原來佢話比佢o地去左 toilet 先喎.....


咁我o地一個攞住個 file,一個攞住o個兩本寫真同埋支簽名筆企o係 toilet 門口等佢o地,因為頭先比周生拒絕過,Vanness又帶住帽同黑超,又冇出過聲,好驚呀,等到 Vanness 行出o黎 fing手上面o既水之後,我再遞多一次 file 比佢,另外再遞多一本有介紹 Mastermind o既雜誌比佢,跟住我o地兩個就走開兩步跟住佢行,Vanness 行左兩步突然停低轉身問我o地 "你不是要簽名嗎?" 我o地愕o西然,然後立即遞本寫真比佢,佢簽緊第一本時我同佢講 "我是Annie", 佢o係度猶疑,跟住遞左比周生,再簽第二本時,我再講 "她是Julie", 佢就好清楚咁簽左上去,跟住佢攞番第一本,周生就o係度串我個名 ANNIE 比佢聽,佢先簽埋上去,跟住我再問佢可以同我o地影相嗎?周生話影相就唔好喇,原來佢o地架車已經到左,我o地送佢o地到門口就大聲同佢講拜拜,佢都有停低同我o地講番拜拜.......





我o地行番入機場,實在太興奮喇,開心到唔識行,立即打返電話比 Gee 話佢聽我o地接到 Vanness 喇,嚇親佢o地,真係冇諗過明明接唔到機,佢可以突然出現,而且得我o地兩個粉絲接佢機,而佢又主動幫我o地簽名都未興奮完,Gee 再打電話比我o地話聽日有一個錄影,已經幫我o地報左名喇,唔係咁好運呀? 原本諗住今晚係返香港前最後一次見佢,好o野~~~~




(原來我突然見到 Vanness 出現尖叫時,Julie 以為我講笑整估佢喎,後尾見到我跑出去,再真係見到 Vanness 時先跟住走過o黎咋,o係咁緊張o既時間,我點會仲識得整估人呀~~~~ )


我o地搭返巴士返到西門町,見到誠品116門口有一個mia o既廣告,有兩個 Jerry o既人型紙牌o係度,梗係影番張相先啦,跟住買埋o野食返房慶祝,

今日真係好開心呀~~~~~